Jump to content

Sigh


Equivalent Ways ย  ย 

Recommended Posts

hey again, look I once again feel like im going a bit crazy or smth... Like life just got me sigh-ing rn for no good reason it feels!

can anyone help slap me with logic or motivation or facts or smth lol๐Ÿ˜…Im asking for it arent i... But like, idk what da heaol am i doin here on dis planet?

ย 

ย 

Link to comment
Share on other sites

Ah, I think i now realized I am having another existential crisis :/ how unfortunate~ :P

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Equivalent Ways said:

Ah, I think i now realized I am having another existential crisis :/ how unfortunate~ :P

Hey there,

Sorry to hear about the existential crisis. How are you doing? Would you like to talk about it with us?ย 

digital-mentor.png.37594766624d87064910e

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Monsoon said:

Hey there,

Sorry to hear about the existential crisis. How are you doing? Would you like to talk about it with us?ย 

hey, still wonkified, and i just don't really know how to explain it daggnit! Maybe I should just take some more time to try to figure it out but I am open to talking about it :/

Link to comment
Share on other sites

On 5/8/2023 at 12:29 AM, Equivalent Ways said:

hey, still wonkified, and i just don't really know how to explain it daggnit! Maybe I should just take some more time to try to figure it out but I am open to talking about it :/

Hey there,

Yeah, it would probably help a lot to take some time, but feel free to have a go at describing it for us now and we will do our best to understand and help :)ย 

digital-mentor.png.37594766624d87064910e

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Monsoon said:

Hey there,

Yeah, it would probably help a lot to take some time, but feel free to have a go at describing it for us now and we will do our best to understand and help :)ย 

well I could take all of eternity lol but thank you.

I just think so much about humans and the world ugh, however random thought, at my clinic for my app today, there is a front desk gal with a really cute smile so thats nice๐Ÿ‘

I have a new thought on 'wonder' so I will probably share more thoughts on my philosophy chat :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Equivalent Ways said:

well I could take all of eternity lol but thank you.

I just think so much about humans and the world ugh, however random thought, at my clinic for my app today, there is a front desk gal with a really cute smile so thats nice๐Ÿ‘

I have a new thought on 'wonder' so I will probably share more thoughts on my philosophy chat :)

Nice! Glad she made you smile!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TinyDinos said:

Nice! Glad she made you smile!

lol, she was not here today, but like she got such long fake lashes too yo๐Ÿคฃ She seems nice, i like observing ppl. Like if they make me smile, maybe I will make someone smile, and so forth, its a good thing.

And i got a mental screening tomorrow btw :P imma just be a 'depressed bump on a log', as my mom phrased it. Should be interesting.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Equivalent Ways said:

well I could take all of eternity lol but thank you.

I just think so much about humans and the world ugh, however random thought, at my clinic for my app today, there is a front desk gal with a really cute smile so thats nice๐Ÿ‘

I have a new thought on 'wonder' so I will probably share more thoughts on my philosophy chat :)

Hey there,

No worries :)

Yeah, I will keep a look out on your philosophy chat because it would be interesting to hear more about what's going on for you.ย 

digital-mentor.png.37594766624d87064910e

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

I am feeling sassy rn haha~

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

ร—
ร—
  • Create New...