Jump to content
This topic contains content which has been flagged with warnings, as follows: Self-Harm, Abuse

chit chat


Lillyx

Recommended Posts

9 minutes ago, Emberfrost12 said:

What would you be doing instead if you didn’t have school?

I don´t know. probably chores and reading. what about you?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Emberfrost12 said:

Hopefully I’d be working on my fursuit head or my book

oh you design? and you write? or am I assuming 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Emberfrost12 said:

I did design the fursuit myself, and I am a writer…so you’re correctly assuming

ohh thats wonderful! I wish I could be as talented. I do write poetry and have an unfinished book but I dunno if I´m good.

Link to comment
Share on other sites

and oh its fine I am great at conversation. and I am genuinely interested in talking about your talents. 

Link to comment
Share on other sites

right now Im working on  a poem called Class On Fire, Iĺl be finished in about 20 minutes ATM (at the most)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Firefly 23 said:

mom said not until i'm older tho

Yeah, that's why I'm making one....my parents look at it as just another craft

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, FreakNamedKai said:

my friend said that ever since i started watching Heartstopper i have a british accenst TwT

Haha. I just randomly have a british accent sometimes

Link to comment
Share on other sites

  • Digital Mentor
20 hours ago, Firefly 23 said:

Does anyone else like being treated like a child (Even if they are 15+) or is it just me

Hey there,

Can you tell us a little bit more about this, please? :) 

digital-mentor.png.37594766624d87064910e

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Monsoon said:

Hey there,

Can you tell us a little bit more about this, please? :) 

it just  makes me feel happy if I am overall treated younger (Like I am 6 yrs old again). I am almost 16 btw

Link to comment
Share on other sites

Just now, Firefly 23 said:

it just  makes me feel happy if I am overall treated younger (Like I am 6 yrs old again). I am almost 16 btw

not all the time though, it gets on my nerves when my parents do treat me that way (or my brother)

Link to comment
Share on other sites

On 4/27/2022 at 2:14 PM, FreakNamedKai said:

:'/ anyone seen Heartstopper?? im drawing fan art rn TBH

yesssssss i know this is such a late response but i love that show with all my soul

Link to comment
Share on other sites

  • Digital Mentor
On 5/6/2022 at 7:37 PM, Firefly 23 said:

it just  makes me feel happy if I am overall treated younger (Like I am 6 yrs old again). I am almost 16 btw

Hi there, do you think it's the feeling of comfort and safety? 

digital-mentor.png.37594766624d87064910e

Link to comment
Share on other sites

On 4/29/2022 at 10:02 AM, Emberfrost12 said:

That’s cool! You probably are pretty good at it. How many poems do you have?

in total orrrr in the folder that includes Class On Fire? that folder has 28 poems, and in TOTAL well I DUNNO I have so.many. you don´t even understand dude cause like I have about 46 on another folder and I can´t count them all since i have MORE folders and some of the poems don´t even belong in any of the folders

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Firefly 23 said:

probally but idk 

hey firefly!!! man its been a while since I´ve been here

Link to comment
Share on other sites

  • Digital Mentor
On 5/11/2022 at 3:27 PM, Firefly 23 said:

probally but idk 

Hey there,

I think sometimes, when we are treated as being younger than we are, it can make us feel looked after and less worried. What do you think? 

digital-mentor.png.37594766624d87064910e

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...